zaterdag 19 juni 2010

Ik ben ik

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." - Marilyn Monroe
Het was nogal een madam, Monroe. Ze sprak de woorden uit die geen andere vrouw in die tijd durfde uitspreken. Ondertussen zijn we al een heel stuk mondiger geworden tegenover het andere geslacht. We laten ons niet meer zo snel doen.

Marilyn Monroe heeft het in deze quote helemaal over mezelf, Jessi. Ik ben heel erg koppig, ongeduldig en onzeker. Hierdoor doe en zeg ik vaak dingen - zonder nadenken, wat mijn specialiteit is - die ik niet meen en waar ik al erg snel spijt van krijg. Mensen die me nog niet zo goed kennen vinden me toch maar een rare vogel. Anderen vinden me soms onhandelbaar en probeerden me in het verleden al eens te veranderen. Subtiel. Maar het lukte niet. De echte schatten in mijn leven nemen me zoals ik ben en worden daar ruimschoots voor beloond.

Onder mijn - ik geef het toe, redelijk dikke - koppige laag zit een lief, klein en verlegen meisje met een hartje van goud. En als je ze neemt zoals ze is, krijg je dat meisje misschien wel eens te zien. En wel vaker dan je denkt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Voel je vrij een berichtje achter te laten!