maandag 7 juni 2010

Tweet'm

Tijdens een moment van opperste verveling in deze drukke examenperiode heb ik mij geamuseerd met het aanmaken van een Twitter-pagina. Aanvankelijk interesseerde het me langs geen kanten. Wat vinden mensen er nu zo leuk aan om elke seconde van de dag te delen met onbekende twitteraars? Ik ben inmiddels van gedachten veranderd.

Twitter houdt je op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen op vakgebied (bij mij dus journalistiek) en je maakt reclame voor je eventuele website (bij mij deze blog). In de hoop dat dit ooit handig kan uitdraaien in de toekomst. Daarnaast breng je mensen op de hoogte van jouw interesses en leer je misschien mensen kennen die daar ook zo over denken. En natuurlijk kan je ook altijd eens goed lachen met de absolute belachelijke nonsens die twitteraars delen met de wereld.

Je deelt je kennis met de wereld en je leert tegelijkertijd bij. Door een paar simpele klikjes. 
Ik ben in ieder geval al een beetje gevallen voor de Twitter-charmes. Jullie ook?

Mijn twitter-pagina: http://twitter.com/viedunereveuse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Voel je vrij een berichtje achter te laten!