zondag 11 juli 2010

Glamorous

Het is nu al een tijdje geleden dat ik Satc 2 heb gezien, maar ik wil er toch een verslagje van maken.

Veel glamour (en ook botox, helaas) was er wel te vinden in de film. Misschien wat te veel? De dames veranderden honderden keren (ik overdrijf graag) van outfit, reden in peperdure limo's en gingen op ultra luxe reis naar Abu Dhabi. Was dit allemaal nodig?
De film had niet echt een verhaallijn en was in het begin wat langdradig. Na de pauze kwam er eindelijk wat meer actie en leefde de humor op. Het is duidelijk dat ze een film hebben gemaakt om er zoveel mogelijk geld uit te halen. Helaas was de typische Satc-charme nergens te bespeuren.

Geef mij maar de klassieke serie. Dat blijft mijn all time favourite. De films zijn een leuk extraatje geweest, maar die waren toch wel wat overbodig. Ik ben blij dat ik ze heb gezien, maar nu mag het wel gaan stoppen. Het is goed geweest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Voel je vrij een berichtje achter te laten!