zaterdag 17 juli 2010

Tingelingklepelgekstapeldolkierewem

Samen wakker worden. Lepeltje gaan liggen (ik langs de binnenkant natuurlijk). Hij geeft me een zacht kusje in mijn nek. DE woorden waarvan elk meisje droomt, komen uit zijn mond. Instant kriebels in mijn buik. Een glimlach. Geen kleintje, maar een lachje die de hele dag op mijn gezicht te lezen valt. Ik heb het zitten. Deze jongen, hij doet me zweven. Altijd weet hij de juiste woorden in mijn oor te fluisteren. Op de juiste momenten geeft hij me complimentjes waarvan ik ga blozen. De allerliefste smsjes krijg ik. Het voelt gewoon perfect. Waaaaaaaaaaaaaaaaaaw!

Ik kan er niet aan doen. Ik ben gewoon tingelingklepelgekstapeldolkierewem smoorverliefd op hem.

1 opmerking:

  1. Jessi is verliefd, Jessi is verliefd! Hihi! Lekker van genieten meis :D

    En NEE! je mag NIET - en ik herhaal NIET - mijn fiets komen stelen! Het werkt trouwens ook wel antidief hoor, zo'n gekleurde fiets. Dan jatten ze hem minder snel want iedereen weet: oewh die leuke gezellige fiets is van Jessi!

    Dus wellicht moet je toch eens creatief aan de slag gaan ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Voel je vrij een berichtje achter te laten!