zaterdag 28 augustus 2010

De regel van vier

Ik voel me altijd instant blij als ik de link naar mijn blog terugvind bij anderen. Ongeloofwaardig en toch staan de woorden er. Het geeft een heerlijk gevoel om te weten dat mensen je blog lezen en uiteindelijk ook best leuk vinden. Ik kreeg van Lieke, wiens blog ik trouwens echt heel aangenaam vind om te lezen (en vooral om leuke ideetjes op te doen), een tag. 

Aangezien ze zo een schatje is - slijmbal dat ik ben - zal ik onderstaande lijstje invullen.  En stiekem vind ik lijstjes maken echt leuk. Zo kan ik mijn hoofd een tikkeltje leger maken en vermijd ik nóg meer piekeren.

De regels:
Link de persoon van wie jij de tag gekregen hebt, geef 4 antwoorden bij elke vraag en tag vervolgens 4 andere blogs.

4 things in my bag/purse:
* Lippenbalsem
* Oreo's, voor de kleine honger onderweg
* Een tampon, je weet maar nooit
*.Héél veel nutteloze prulletjes

4 things found in my office desk drawer:
* Mijn, nog steeds platte, iPod
* Nachtbeugel die ik al jaren niet meer draag
* Verzameling nagellak
* Retro pot met knopen in, gekregen van mama

4 favorite things in my room:
Mijn kamer thuis, aangezien ik in september van kot verander.
* Mijn grote tweepersoonsbed om in te verdwalen.
* Kleine, goudkleurige spiegel in barokstijl
* Overvolle boekenkast
* Mijn nieuwe retro spulletjes die staan te pronken

4 things I'm currently into:
* Breien
* Bakken (koekjes, cakejes, taarten, ...)
* Ideetjes opdoen voor mijn blog
* Glenn

4 things I’ve always wanted to do:
* Op vespavakantie
* Golfsurfen
* Romantisch buiten in de jacuzzi zitten. Rondom overal kaarsjes, glazen champagne en een uitzicht op de sterrenhemel. Een romantische ziel, ik?
* Een lange trektocht met auto (lees: hippiebusje) en tent

4 things I bet you didn’t know about me:
* Ik drink amper water, met de gevolgen van dien
* Af en toe durf ik eens in mijn neus te peuteren (en ik beeld me jullie gezicht al in bij het lezen van deze zin)
* Ik wil dikker zijn
* Mijn favoriete hobby is slapen

4 songs I can’t get out of my head:
* I don't wanna miss a thing - Aerosmith
* Please don't leave me - P!nk
* Set the Fire to the Third Bar - Snow Patrol
* You've got the love - Florence + the machine
Valt het op dat ik in een melige bui ben?

4 blogs die ik tag: 

Dat was eens leuk om te doen (:.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Voel je vrij een berichtje achter te laten!