woensdag 25 augustus 2010

Looking through the eye of a fish

Onlangs ben ik wezen shoppen met een vriendin. Leuk idee, nog leukere dag. Al was mijn bankkaart het daar niet echt mee eens. Ik schopte me werkelijk arm. Al is dat snel vergeten, want ik ben vanaf nu de trotse eigenaar van onderstaande prachtige fisheye camera! Een retro camera die foto's trekt met een beeldhoek van maar liefst 180° waardoor je het effect krijgt door een bolle spiegel of het kijkgaatje van een deur te kijken, of gewoonweg het oog van een vis - waardoor de benaming fisheye.

Ik ben er momenteel volledig mee in mijn nopjes. Al zal ik nog een tijdje ongeduldig moeten wachten op resultaat. Het is namelijk een camera die nog op filmrolletjes werkt - nostalgie alom. Van zodra er resultaat is, zal ik het zeker en vast trots met jullie delen.

Aanschouw mijn prachtige visoog kiekkast!



Detail, een vis!

2 opmerkingen:

  1. Oo, dat ziet er plezant uit!
    Maar het zou niets voor mij zijn, ik maak niet graag genoeg foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er allesinds héél mooi uit. :-) En dat je centjes op zijn ken ik maar al te goed, maar na zo een maand werken zul je het zeker verdiend hebben! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Voel je vrij een berichtje achter te laten!