donderdag 26 augustus 2010

Ma Chanel à moi

Al heel lang droom ik ervan een item van Coco Chanel in mijn bezit te hebben. Aangezien het hier gaat om design, is dat nogal moeilijk - en onbetaalbaar helaas. Toen ik een vriendin vroeg achter die prachtige kleur op haar nagels verwees ze naar Chanel. Aangezien ik toch een cadeaubon had van Ici Paris XL maakte de prijs niet zoveel uit.

Heel fier stel ik jullie voor aan mijn persoonlijke Chanel - lotus rouge nagellak. Hij is al meerdere malen uitgetest en zeker aan te raden. Deze schoonheid is mijn favorietje, voor altijd. 



"Luxury must be comfortable, otherwise it is not luxury."

1 opmerking:

  1. Jaa jij mag nu hetzelfde gaan doen als ikke ^^ hihi!

    & WOW: je hebt een chanel nagellakje! :D Lijkt me wel echt een mooi kleurtje maar die krengen zijn wel duuur :p

    BeantwoordenVerwijderen

Voel je vrij een berichtje achter te laten!