dinsdag 24 augustus 2010

Where I've been

Mijn oprechte excuses voor het ietwat verwaarlozen van mijn blog deze maand. Ik hoop dat het met de volgende redenen vergeven kan worden. Anders hebben jullie toch maar pech.

In de maand juli heb ik zo goed als niet van mijn - net begonnen - vakantie kunnen genieten. Oké, er was Werchter, ik ging een dagje naar de Gentse Feesten en genoot van een gratis optreden van Milk Inc op de Beleuvenissen, maar daarnaast was het niks, nada, noppes. Gewerkt, dat heb ik. 7 dagen op 7, met slechts 2 vrije dagen in het geheel. Vermoeidheid, eenzaamheid, toch wat associaliteit - aangezien ik ver van mijn vrienden woon, noem maar op. 

Ik was dan ook meer dan blij om aan de maand augustus te beginnen. Het allereerste wat ik heb gedaan is le boyfriend terug in Belgenland verwelkomen en 5 volle dagen van zijn gezelschap genoten. Hemels! Naast het studeren door heb ik wat aan mijn projectjes gewerkt, met vrienden afgesproken, eens uitgebreid wezen shoppen met mijn loon (want ik heb het meer dan verdiend, vind ik zelf)  en - de kers op de taart - Pukkelpop meegemaakt. Het is voorbijgevlogen! En er komen nog meer leuke plannen, maar die ga ik nog niet verklappen (:. Hier een kleine impressie van mijn maand augustus.




Dagje Plackendael vol zon en liefde. 
  


 Interview Tomas de Soete en Isbells

Snow Patrol!


 Pukkelpop, samen met vier vrienden.

Ik hou van zomer 2010!

Alle foto's  (exclusief de allerlaatste) door Jessi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Voel je vrij een berichtje achter te laten!