woensdag 1 september 2010

Gimme gimme!

Ik hou van cadeau's. Erg veel eigenlijk. Nog meer sinds ik de term 'giveaway' op blogs heb ontdekt. Heerljk toch! Ik deed meteen aan enkelen mee - duh (:.

~~~

 Een prachtig zelfgemaakt notitieboekje van maedchenmitherz
Als journaliste in wording is dit onmisbaar in mijn sjacoch!


Schattige stofkes van mardag om mijn verse naaiskills - die ik vanaf donderdag ga leren - op uit te oefenen.


Lieve prentjes van allemaal sterrekes, die ik stiekem al heb gewonnen - en waar ik vol ongeduld op zit te wachten!

~~~~

Een nieuwe verslaving? Ik denk het ook.

3 opmerkingen:

  1. Ik ga ook eens proberen mee te doen, denk ik. :) Lijkt me leuk! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joah! Heb je die alle 3 gewonnen? Dat is oneerlijk zeg! Ik woon nooit iets :( *arme ik*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmm, bij mij ben je best niet te ongeduldig...

    BeantwoordenVerwijderen

Voel je vrij een berichtje achter te laten!