dinsdag 28 december 2010

2011, je rêve

Dromen is mijn fulltime job. En liefst van al zie ik mijn dromen nog waarheid worden. En daarom zijn er de goede voornemens die mensen jaar na jaar maken, om uiteindelijk in de vergeetput te zien verdwijnen. Maar niet voor mij. Ik wil haalbare doelen, waarvan ik zeker weet dat ik ze in 2011 zal kunnen waarmaken. Het is tijd voor mij om goede voornemens te maken. Met typische clichés en wat aanhangsels erbij.





Voor mij zal 2011 het jaar worden waarin ik:

1. 14 dagen naar Moskou zal gaan, op internationale weken. Ik wil er veel mensen leren kennen. Russisch leren. En met veel souvenirs, foto's en herinneringen terug naar huis keren. Spasieba!

2. Maar liefst tweeëntwintig lentes oud zal worden. En dit met een grote glimlach erbij.

3. Mijn eenjarig jubileum met le boyfriend zal vieren. Een dag lang lekker melig doen, en ons er lekker niets van aantrekken.

4. Enkele dagen naar Parijs trek om er overheerlijke macarons te verorberen, vintage aan te kopen, Versailles te bezoeken en vooral te genieten van la ville de l'amour

5. Mijn plannen maak om voor drie maanden op Erasmus te vertrekken naar een tot nu toe onbekende bestemming en na toestemming ook effectief vertrekken.

6. Mijn haar lang laat groeien. Ooit, heel lang geleden, had ik erg lange lokken. Die ik met veel tranen in de ogen heb moeten laten knippen tot een carréke. Sindsdien heb ik het altijd bij een korte coupe gehouden. Maar ik snak naar verandering!

7. Vijf kilogram (of meer) zal bijkomen met behulp van mijn tante. Zij is een programma voor mij aan het maken waar ik binnenkort hopelijk aan kan beginnen.

8. Mijn eerste jaar naailessen zal afronden, met succes. En dan mijn eigen kleren in elkaar kan beginnen knutselen.

9.Veel ga knutselen en fotograferen. Momenteel staat al op het programma: naaldvilten, breien, haken, brokeh, polaroids en schilderen. I'm crafty ^-^

10. Mijn vrienden die me altijd hebben gesteund niet zal verwaarlozen, maar in de plaats daarvan veel zal verwennen met bezoekjes en teatimes - en andere gezelligheden.

11. Eindelijk eens op hakken ga leren lopen. Zodanig dat ik mijn prachtige hakken, die al jaren in mijn kast verstopt zitten onder spinnewebben, eens kan showen aan de buitenwereld.

12. Niet te veel ga piekeren. Indien ik toch pieker, schrijf ik het meteen neer in mijn dagboek. Must. Think. Happy. Thoughts.

13. Eindelijk eens ga beginnen lopen. Start to run, here I come!

14. Een poging ga ondernemen om de boeken in mijn overvolle boekenkast eindelijk eens te lezen. Verveling? Een boek lezen!

15. Sterk zal zijn! Ik wil me niet laten neerhalen door slechte dagen of tegenvallers. Ik sta dan recht en loop weer lachend verder. I'm a twenty-something girl and I'm fabulous!

Volgens mij heb ik nu wel genoeg werk voor de boeg :).


Heb jij voornemens?

~~

1 opmerking:

  1. :) Dat zijn heel goede voornemens, heel spannende ook, en ik ben er zeker van dat je ze zult kunnen waarmaken! :)

    Saz. x

    BeantwoordenVerwijderen

Voel je vrij een berichtje achter te laten!