zondag 26 december 2010

De laatste ronde

 Een tijdje terug kreeg ik bij Peter Live twee gratis tickets voor een optreden van de Belgische groep Clouseau op 26 december. Vandaag dus. Natuurlijk laat ik zo een kans niet aan mij voorbijgaan. Hop, ik stond op het middenplein in het Sportpaleis ongeduldig te wachten op de twee broers. Dit jaar is het hun laatste rond. Ze gaan een breakske inlassen.
Clouseau kennende, namen ze de titel van hun show letterlijk. Ze zijn, samen met heel hun orkest, gans het middenplein rond gegaan. Lovely! En om dit evenement toch even vast te stellen gebruikte ik snel de gsm van le boyfriend om enkele kiekjes te maken - hierbij mijn excuses voor de slechte kwaliteit.

Koen Wauters deed de moeite om te lachen naar de camera.



















Bart Peeters en Jan Leyers kwamen op bezoek. (geen foto)
Alsook de kortgerokte, maar oh zo stijlvolle Natalia.


Check haar shoes!



Het nieuwste liedje van het duo, uit de film 'Zot van A'.




't Was een leuk concert! Ik genoot van begin tot einde.

Al moet ik het wel zonder mijn lievelingsmuts - inclusief zalmroze bloemenbroche - stellen vanaf nu. Snif :(
 
~~

1 opmerking:

  1. Ah jemig Clouseau!
    Haha dat luisterde m'n ouders vroeger vet vaak,
    daardoor ken ik 't ook, wat grappig!
    &Wat leuk dat je gratis kaartjes had zeg,
    dan zou ik ook gaan inderdaad :)

    En die met de vogeltjes is indd. ook echt vet mooi,
    zo een wil ik later, alleen het is zo vervelend bij het vinden van een baan aangezien het best opvallend op je pols... ^^'

    ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Voel je vrij een berichtje achter te laten!