zondag 30 januari 2011

In drievoud

Tijdens mijn snuffeltocht doorheen het wereldwijde web vond ik onderstaand lijstje. En als er iets is waar ik van hou, dan zijn het wel lijstjes. Dit is er eentje in drievoud.









3 words to describe yourself:
Koppig, curieuzeneuzemosterdpot en dromer.

3 things you like about your life:
Ook al besef ik het niet altijd even goed, ik heb het getroffen met le boyfriend. Hij is er altijd voor me, zegt de liefste dingen en is nog een knapperd ook. Wat wilt een meisje nog meer? Daarnaast zit ik voor mijn vierde jaar op kot in de prachtige stad Leuven. Waar ik nog vele jaren wil vertoeven. En de kers op de taart: ik vond mijn levensdoel. Journaliste worden, schrijven.  Daarvoor studeer ik dan ook Journalistiek in het al even schone Mechelen, een treinrit weg van mijn stadje.

3 favorite things to do in your spare time:
Disneyfilms kijken en luidkeels meezingen
Bankhangen met dikke pantoffels aan, een dekentje over mij heen en een warme chocomelk (of cappuccino) in de hand (nu het winter is...)
Bloggen/schrijven, inclusief alles daarrond. Foto's gaan trekken, leuke spullen zoeken, knutselen, ...

3 favorite crafts:
Breien, naaien en bakken

3 things you create:
Strikjes



Cupcakes



Schort



3 songs you love:
Bryan Adams - Summer of 69
Bart Peeters - Kanonbal
Aerosmith - I don't wanna miss a thing

Afhankelijk van mijn stemming wisselen deze wel eens.

3 blogs you love:
Lieke loves (helaas blogt zij sinds enige tijd niet meer. Snif!)
La Fille De Joujouelle

3 wishes you want to come true soon:
Journaliste worden
Op Erasmus gaan
Mijn eigen kleren kunnen maken

3 things you always wanted to say:
"Hakuna Matata!"
"Bye bye 34, hello 36!"
"Whenever I have a problem, I just sing, then I realize my voice is worse than my problem."

~~

3 opmerkingen:

  1. Leuke post! Ik studeer ook in Mechelen, allicht ook dezelfde school. Niet dezelfde richting.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik volg les in Campus de Vest, verpleegkunde. Hoe komt het trouwens dat je dan niet studeert in Leuven, dé studentenstad? Als je daar op kot zit ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jessi! (L) Je bent een schatje!
    Je bent de eerste die ik het weer laat weten als ik terug begin ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Voel je vrij een berichtje achter te laten!