donderdag 24 februari 2011

Oproep!

Als studente journalistiek mag ik op zoek naar nieuws en leuke feiten. Fijn dus! Binnenkort ga ik een reportage schrijven. Na veel denkwerk, twijfels en knopen doorhakken heb ik mijn onderwerp gevonden. Handmade en DIY's. Aangezien het thema van mijn blog hier wel een beetje bij aansluit, vind ik het handig hier even een oproepje te plaatsen. 

Via http://pinterest.com.

Ik ben namelijk op zoek naar 2 personen:

- Ben je tussen de 18 en 28?

- Woon je in België?

- Maak je zelf kledij of andere leuke prullaria? Verdien je er geld mee of ben je van plan er in de toekomst geld mee te verdienen? 
OF 
  Heb jij een leuke blog waar je de kunst van het craften deelt met anderen door middel van DIY's?

- Ben je bereid om je verhaal te delen met mij?

Reageer dan zo snel mogelijk op deze post of stuur een mailtje naar jessicawillekens@hotmail.com.

Ik zal je eeuwig dankbaar zijn!


1 opmerking:

Voel je vrij een berichtje achter te laten!