woensdag 29 juni 2011

Mijn maand: juni

Mijn maand juni was, zoals voor vele andere studenten, een blokmaand. En die is over. Eindelijk! Ik kan al vertellen dat ik helemaal geslaagd ben. Ik ga een zomer tegemoet zonder herexamens. Dat wordt genieten! Maar toch wil ik eventjes een gezellig momentje van tijdens mijn blok met jullie delen. (sorry, gsm-foto's)



De eerste dagen lag ik lekker gezellig te studeren in het park, toen er plots enkele nieuwsgierige eendjes bij kwamen zitten. Gewoonweg schattig.


En dan ben ik nu helemaal klaar om mij naar Rock Werchter te begeven. Hopelijk zal het zonniger worden als gisterenavond. Toen zat ik emmers water uit de kelder te scheppen. Van een gezellige avond thuis gesproken. Tot binnenkort lezertjes!

~~

2 opmerkingen:

  1. Heeel mooi !!

    Heerlijke foto's!!

    Groetjes
    Eline's Photography

    Ps: kom zeker ook is kijken naar mijn blogje, en laat dan ook wat feedback achter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. cutiepie eendjes! en amai superproficiat, geen!!

    BeantwoordenVerwijderen

Voel je vrij een berichtje achter te laten!