zondag 10 juli 2011

Liefde voor...



Omdat mijn blog wat chaotisch is heb ik besloten wat orde op zaken te stellen. Beginnende met dit lijstje. Ik heb besloten er een vaste rubriek van te maken. Jawel, je leest het goed. En dat zal een hele uitdaging voor me zijn om dit wekelijks te kunnen verwezenlijken. Daarom zal het om de twee weken gebeuren. Bij deze is zondag 'Liefde voor...-dag'.


1. De Volkswagen camper tent.
Je ziet ze overal opdagen. Wat een hemelse uitvinding! Helaas momenteel nog iets te duur.


2. De serie 'Hercule Poirot'.
Naar de Belgische detective uit de boeken van Agatha Christie. Een geweldige reeks over het leven van een geniale man met een hilarische manier van wandelen en uiterst zeldzame gelaatsuitdrukkingen.


3. Vliegende lantaarns.
Romantisch tot de duizendste macht.


4. Snoezige tassenhouders, gemaakt door Stephanie van All About Ami.



5. Zelf een camera obscura maken. Uitleg en patronen hier.


6. Een fietsenrek in de vorm van een enorme kam, haren inclusief. Gerealiseerd door dKnowhow Shop LA. Daar zet ik mijn fiets met plezier tussen.




7. Origineel doen met oude valiezen. (Bron)



8. The Soap Stache. Zegt genoeg: een snorrende zeep op een stokje.
Te koop bij Pretty Please.


9. De film Enchanted en de leuke, zwierige jurkjes die erin gedragen worden. Maakt me op slag blij.


10. Deze Hello Kitty boterhammaker. Een leukere lunch kan gewoon niet!
(Bron onbekend, snif) Maar wel te koop op Ebay!

De komende dagen zullen er nog kleine veranderingen te zien zijn ten huizen Jessi. Stay tuned!

~~

1 opmerking:

  1. Ik deel voor een groot deel jouw liefdes, vooral die tent is graaaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Voel je vrij een berichtje achter te laten!