maandag 22 augustus 2011

In Bruges


Zoals velen onder ons kreeg ik een gratis eersteklasticket aangeboden van de NMBS (aka het treinverkeer in België). Een vriendin en ik besloten er een dagje mee naar het schone stadje Brugge te reizen.

We dwaalden rond in de oude stad, snuffelden rond in prachtige vintage winkeltjes, deden een boottochtje en genoten van een terrasje. Oh, en ik at voor de eerste keer sushi. Jummie!

Wat ik zo mooi vond aan Brugge...


...is het water.
Je kan er met behulp van een boottochtje de verborgen schatten van de stad ontdekken.



En natuurlijk ook de schattige theehuisjes en vintage winkeltjes.


Ik had er gerust nog wel eventjes kunnen blijven.

~~

7 opmerkingen:

  1. oh Brugge is mooi he! Ik ben er ook ooit geweest, echt een romantisch stadje. Mooie foto's van je ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie stad precies! Ben er lang geleden eens met mijn ouders geweest, maar misschien moet ik zelf nog eens terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Brugge is idd schoon, blij dat ik er zelf mag wonen! :-)
    Op de 3e foto (die van het treinticket niet meegerekend) ontbreekt eigenlijk iets... normaal ligt op dit matje altijd een labrador uit het raam te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe toevallig! Ik ben ook met dat nmbs ticket naar Brugge geweest met 2 vriendinnen :) heeel mooie stad!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. In een ver verleden heb ik Brugge eens bezocht, maar ik herinner me er amper nog iets van... Hoog tijd om daar verandering in te brengen want aan jouw foto's te zien is het serieus de moeite! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hé ik woon daar (niet ver van)
    ik vind die minituintjes met vele bloemen die meteen uitkijken op het water zo geweldig ^^

    veel gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hele leuk blog :D mooie foto's maak je!

    BeantwoordenVerwijderen

Voel je vrij een berichtje achter te laten!