zondag 7 augustus 2011

Liefde voor...


Deze keer mijn favoriete Etsy finds.


1. Verliefde pandabeertjes, en nog meer schattigs. Gemaakt door Gingermelon.



2. Houten horloges in de vorm van wolkjes. Lekker dromerig. Door so little time.



3. Schattig eekhoorntje om zelf te maken. Ontworpen door Molds.


4. Romantische slingers in de slaapkamer. Te vinden bij Sew English.


5. Kleine schattige gehaakte Gwenn is een pixelvormig melkdruppeltje. Ze ruikt naar aardbei of lavendel.
Het perfecte cadeautje? Te vinden bij Petits Pixels.


6. Een houten broche in de vorm van een Polaroid camera. Dit schatje is gemaakt door craftyFOLK.


7. De matjes die Talking squid maakt van oude t-shirts.


8. Kleine schattige broches in de vorm van een luchtballon. Maedchenmitherz maakt ze met veel liefde.

Zijn het niet stuk voor stuk prachige schatten?

Ondertussen kan ik ook al vertellen dat mijn laptop na lang wachten is toegekomen. Binnenkort kan ik aan mijn lijst met updates beginnen!

~~

3 opmerkingen:

  1. zalig die eekhoorn; kan je er meteen een ring en ketting van maken
    de rest vind ik wel leuk maar zou ik niet moeten hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen

Voel je vrij een berichtje achter te laten!