donderdag 6 oktober 2011

My Modcloth

Ik ben sinds kort helemaal in de ban van de onlinewinkel Modcloth. Een waar paradijs voor een arm meisje als ik. Maar dromen kan geen kwaad zeker? Ik prutste een kleine collage in elkaar met enkele van mijn droomitems.


Van links naar rechts, boven naar onder: Pistachio Pudding Bag - Grey Peacock Feather Tights - Beak the Clock Kitchen Timer - Fair and Lemon Square Dress - Panache Pinto Hair Clip - The Cuter Book - I Bike It Like That Necklace - Holiday Sneak Peek Always Fawn My Mind Figurine - Bathing Beauty One Piece in Emerald - Nocturn-owl Lifestyle Lamp.

Daarnaast is mijn schooljaar goed begonnen. Nog geen minuut heb ik stilgestaan. Wat zo z'n voor- en nadelen heeft. En stiekem ben ik blij dat de nazomer voorbij is en het typische Belgische weer terug is komen opdagen. Cosy times coming ahead!


~~

2 opmerkingen:

  1. Die hebben idd zaaalige kleren, accessoires en andere leuke dingetjes. Alleen zo ENORM jammer dat ze via UPS verzenden waardoor er bovenop de verzendkosten ook nog eens heel wat importkosten komen: http://elbeegoesshopping.wordpress.com/2011/03/09/modcloth/ Echt enorm jammer :(

    Heb je er al iets besteld? En hetzelfde aan de hand gehad?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die tights zijn wel leuk!
    Heb je er ondertussen al iets van deze spulletjes in je bezit? ^^

    BeantwoordenVerwijderen

Voel je vrij een berichtje achter te laten!