vrijdag 2 december 2011

Cadeautjestijd!

Het is december, wat wilt zeggen dat Kerstmis steeds dichterbij komt. In blogland duiken overal de meest geweldige giveaways op. En ik doe maar al te graag mee!

Zo verwent Kaelah Bee een van haar lezers met niets minder dan een iPad 2!


Zou dit niet gewoon het allerbeste kerstcadeau ooit zijn?

~
Gelukkig ben ik ondertussen niet echt ziek meer - dankzij alle voedingssupplementen, siroopjes en pillen die ik moet innemen. Ik heb dus weer energie om me volop met mijn schoolwerk bezig te houden. Magazines analyseren, presentaties geven en duizend dossiers maken zijn nu prioriteit. Helaas ben ik nog steeds laptoploos. Mijn nieuwe Sony Vaio, die ik nog maar enkele maanden heb, heeft het begeven. Le nerdy boyfriend (dit gaat hij niet leuk vinden, hihi) heeft mijn laptop nog proberen te redden, maar tevergeefs. Nu hopen dat hij nog in garantie valt! Deftig bloggen zal dus nog eventjes op zich laten wachten.

Ik kan wel al zeggen dat enkele leuke posts (eindelijk) over mijn trip naar la douce France, een outfit post (!), enkele zelfmaaksels en nog veel ander leuks voorbereid worden. Stay tuned!

~~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Voel je vrij een berichtje achter te laten!