zaterdag 14 januari 2012

2012, je rêve

Het nieuwe jaar is ondertussen al 14 dagen bezig, maar ik wens jullie toch allemaal nog een

Gelukkig Nieuwjaar!!!

Bron: Skunkboy Creatures
Het cliché zegt dat het tijd is om, zoals ieder jaar, die goede voornemens te maken. Dat cliché geldt niet voor mij. Ik neem mezelf namelijk iedere dag van het jaar zoveel voor, om het grootste deel van die voornemens niet waar te zien worden. Je kan zeggen dat ik als het ware bezwijk onder de druk om iets te moeten bereiken. Moet iets, dan ben ik meestal te koppig om er iets aan te doen. Ik bereik het meeste wanneer ik zonder voorbereiding aan mijn dag begin. Toch handig, als je in de blok zit en MOET studeren. Je kan je al voorstellen dat ik meer heb zitten knutselen en een waslijst van nieuwe series heb ontdekt, in plaats van achter mijn boeken te zitten zwoegen. Daarom heb ik slechts 1 voornemen dit jaar en dat is mezelf niets voornemen. Dit jaar laat ik alles op me afkomen en zie ik wel wat de tijd brengt. Of dit positief zal zijn? Dat lezen jullie in december wel :) 

Zoals een goede vriend van mij zegt: 
"Doe nekeer zot!" 
En dat is wat ik in 2012 ga doen. 

Ik hoop dat jullie ook een zot jaar tegemoet gaan!

~♥~

1 opmerking:

Voel je vrij een berichtje achter te laten!