dinsdag 17 januari 2012

Inspirerende interieurs

Ik stel u voor aan een nieuwe categorie: inspirerende interieurs. Het lijkt me leuk om stilletjes aan enkele vaste categorieën te introduceren. Lekker fancy, of niet? Ik ga er (nog) geen dag op prikken, aangezien ik me daar toch moeilijk aan kan houden.

Zo zou mijn huis er later gerust uit mogen zien:


1. Schattigste kinderkamer ooit! (Bron)

 
 2. So retro! Vooral die munt kleur, de Smeg koelkast en het ouderwets fornuis! (Bron)


3. De kleine retro slaapkamer in Kaelah's loft. Werkelijk elk detail doet me dromen! Meer foto's hier.


4. Een klein appartement, helemaal into retro. De hemel op aarde! (geen bron)


5. Een gebreid dekbed vind ik gewoon het einde! (geen bron)

~♥~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Voel je vrij een berichtje achter te laten!