zondag 19 februari 2012

February photo a day - #3

Wat vliegt een week voorbij wanneer school weer volop bezig  is. In het begin van deze week liet mijn laptop het voor de derde keer afweten. Sinds ik mijn Sony Vaio heb gekocht, heb ik er niets dan problemen mee gehad. Wat een geldverspilling... Gelukkig heb ik een reserve laptop waardoor mijn schoolwerk niet in de problemen kan komen. Daardoor heb ik mijn february photo a day en andere geplande blogposts niet zoals verwacht kunnen uitvoeren. Geen leuke twitpics van mijn dag. Dan maar hier, in première, mijn lijstje van de afgelopen week.

Van 13 tot en met 19 februari:

  
Day 13 + 14: Blue + heart. Ik heb de twee samengevoegd, omdat ik niet echt iets blauw tegen ben gekomen die dag. Tot ik op Valentijn plots zag dat ik wél iets blauw heb staan op mijn kot. Een blauw porseleinen hartje. De perfecte combinatie. Dus voila. Probleem opgelost!

  
Day 15: Phone. Mijn gsm, de Samsung Chat. Ik heb hem ondertussen al een jaar en ben er nog steeds blij mee. Jammer genoeg heb ik hem eens laten vallen, waardoor de touchpad niet meer zo goed werkt. Een fancy gsm, het is niet alles. Vooral niet voor een onhandig mens als ik dat vaak dingen op de grond laat vallen.


Day 16: Something new. Mijn twee nieuwe kettingen uit de H&M. Een rendier en een appeltje. Ik ben helemaal dol op zo'n kettingen! Zijn ze niet prachtig?


Day 17: Time. Het uur waarop ik wakker werd. Ik leid momenteel echt een luizenleventje. Op maandag en vrijdag heb ik geen les, waardoor ik lekker kan uitslapen.


Day 18: Drink. In mijn koelkast op kot is er amper frisdrank te vinden. Ik weet eigenlijk niet waarom... Ik koop het gewoon nooit. Als ik dan in het weekend thuis kom, doe ik niets liever dan meteen de koelkast induiken en een fris blikje Ice Tea of Coca Cola openen. Hoe minder je het drinkt, des te beter smaakt het!


Day 19: Something you hate to do. De was ophangen. Het duurt zo ongelofelijk lang en is zo saai. Ik heb er gewoonweg geen geduld voor. Gelukkig hoef ik het zelf niet zo vaak te doen. Handig als de mama de was en de plas nog doet :)

Bij february photo a day trekken we elke dag een foto over iets kleins dat zich in je leven voordoet. Zo leer je stil te staan bij de kleine dingen. Heb je het deze maand gemist? Geen nood! Volgende maand zal er wel weer een leuk lijstje verschijnen.

~♥~

1 opmerking:

  1. Ja, de was ophangen is echt vreselijk. Ik vind het mogelijk nog erger om schone was die er nog hangt weg te moeten halen/sorteren/opvouwen/opruimen. Als ik lui ben en een weekje geen was draai, halen de schone dingen die aan de lijn hangen de kast niet eens. Als ik wat nodig heb haal ik het er gewoon vanaf :)

    BeantwoordenVerwijderen

Voel je vrij een berichtje achter te laten!