vrijdag 3 februari 2012

Follow the yellow brick road


Na mijn eerste post vol zelfgemaakt leuks, vind ik dat het tijd wordt om mijn allernieuwste creaties met jullie te delen. Jawel, ik ben de laatste tijd in een enorm creatieve bui. En ik geniet er met volle teugen van!



De oorbelletjes maakte ik voor een vriendin. De gele bolletjes zijn gemaakt van fimo, vanaf nu echt mijn nieuwe verslaving. Het armbandje zag je al eerder en bij deze een close-up. Mijn tweede roosje gemaakt uit fimo is al een pak beter gelukt dan het eerste. Ik kreeg er al veel complimentjes over! De haarband breide ik in een impulsieve bui. Voor het eerst heb ik iets gemaakt zonder een patroon te gebruiken en 't is nog goed gelukt ook! Oké, het is helemaal niet moeilijk om te maken, maar ik ben er hoe dan ook trots op. De haarband is trouwens ook lekker warm. Al zal ik de strik in het vervolg wat kleiner maken. Ik voel me soms een paasei! Maar dat weerhoudt me niet van het te dragen.


Ondertussen heb ik nog een hele hoop leuks gemaakt. Eens ik bezig ben...

Valt het trouwens op dat ik een zwak heb voor geel?
*oops*

~♥~

2 opmerkingen:

  1. Hele leuke dingen!
    Geel is echt een leuke kleur haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. so pretty - loving the yellow!

    http://heatherfrostx.blogspot.com/2012/02/february-photo-day-3.html

    BeantwoordenVerwijderen

Voel je vrij een berichtje achter te laten!