woensdag 1 februari 2012

Photo a day

Het jaar is alweer een maand bezig. Het geeft me een beetje een gek gevoel. De tijd vliegt en ik kan niet volgen. Ik sta niet genoeg stil bij het leven en diens mooie momenten. Ik neem de tijd er gewoonweg niet voor. Toen ik hoorde over de photo a day challenge in januari, was het al veel te laat om er nog aan te beginnen. Blij ben ik dus nu ik heb ondervonden dat er weer een lijstje is verschenen voor deze nieuwe maand. En je kan het al raden: ik ga een poging wagen om er aan deel te nemen. 


Het idee komt van fat mum slim. Het principe is simpel. Je neemt elke dag een foto over het onderwerp dat op die dag in het lijstje vermeld staat en deelt het met de wereld. Wie wilt deelnemen, kan dit door zich op haar blog in te schrijven.

Ikzelf ga mijn foto's dagelijks op twitter delen en op deze blog zal wekelijks een overzichtje verschijnen. De perfecte manier voor mij om deze maand eens stil te staan bij de kleine dingen in mijn leven.

Doe jij ook mee?
Laat dan gerust een berichtje achter met een link naar je foto's.

~♥~

1 opmerking:

  1. Superleuk, ik zag het vandaag pas dus kan niet meer meedoen, maar misschien in maart?

    Fisheyelens komt van dealextreme.com! Heel cheap en goeie service (buiten dan dat het wat lang duurt, maar da's logisch toen met de feestdagen, en 't zal nu ook wel efkes duren met chinees nieuwjaar)

    BeantwoordenVerwijderen

Voel je vrij een berichtje achter te laten!