dinsdag 20 maart 2012

Fotokabien

Ik maakte een strikske...


...in mijn haar!

Het is al een hele tijd een hype op internet en nu mijn haar eindelijk een degelijke lengt heeft bereikt, werd het tijd om de strik, met de nodige hoop speldjes, te trotseren. En 't is eigenlijk helemaal niet moeilijk.

Elycia legt het hier leuk uit.

Oh, en ook knipte ik mijn froe. Hij is nog niet helemaal hoe ik het wil, maar ik ben al blij dat ik het aandurfde!

Bij de Fotokabien maken we elke maand een foto - online of in een echt hokje. Meer info of meedoen? Klik hier.

 ~~

5 opmerkingen:

  1. Oooo! That bun looks really cute on you ;) Greetings from Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat schattig! en je 'froufrou' staat leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Huh had ik nog niet gereageerd? Heel raar! Ik had de post al wel gzien in ieder geval, en ik vind het leuk! Zowel het strikje als uw froe, staat u goed Jessi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo mooi Jess!
    Echt superleuk!

    x Julie

    BeantwoordenVerwijderen

Voel je vrij een berichtje achter te laten!