zondag 11 maart 2012

Liefde voor...


Nu mijn february photo a day op z'n einde is gelopen, is het maar weer eens tijd voor een leuk lijstje. Ik begon ze zelf al te missen. Het is zo leuk om mijn favorietjes met jullie te delen. Hopelijk vinden jullie dat zelf ook! Soms schaam ik me er een beetje voor dat ik zo materialistisch ben.Waarom heb ik al deze spullen eigenlijk nodig?  Er zijn zoveel mensen die het met veel minder moeten stellen (jaja, dat hebben de mama en papa er bij mij ingehamerd!). Maar als ik zo'n lijstje opmaak, besef ik elke keer dat ik niets van de spullen die ik effectief wil ook per sé koop. Het geeft me al een verlichtend gevoel dat ik het kan delen met anderen en het lijstje achteraf zelf nog eens kan bekijken. Dromen doet geen pijn, zeker?


1. Ik ben verliefd op de Carrie necklace, dat is algemeen geweten. FabulousWire maakt je eigen persoonlijke ketting met een romantische twist eraan. Het hartje op het einde maakt het gewoon af. Simpel, goedkoop en handgemaakt. Hét perfecte cadeau voor iemand als mij!


2. Toen ik de female neck tie voor het eerst zag opduiken in Gossip Girl bij zelfmaakster Jenny, was ik al verkocht. Nu ik het overal op internet zie verschijnen nog meer. En het is nog easy om zelf te maken ook! Wie het liever gewoon koopt, kan het in alle mogelijke kleuren vinden bij flapper girl.


3. Alles wat met dromen en wolkjes te maken heeft, is prachtig. Alsook deze simpele, maar leuke stempels. Te koop bij eatpraycreate.


4. De leukste uilenhandtas ooit. Kichi Kimani verkoopt er nog veel meer! Jammer van het prijskaartje. Anders had ik deze al lang in mijn bezit.


5. Een houten wolkjesbroche. Need I say more? Andere leuke broches te vinden bij nevertheless.

 
6. Een originele manier om weg te rijden na je trouwfeest. Gewoon met de fiets. Retro, groen en super gezellig! Vooral dan de gekke blikken van voorbijgangers wanneer je zit te fietsen in trouwkledij! Bron.
 
7. Een ketting in de vorm van een huisje. Inclusief interieur! Gewoonweg geweldig. Te koop bij asos.


8. Deze zelfgemaakte wasco's die Bluebird samen met haar kinderen creëerde zijn echt leuk! Om zeker eens uit te testen.


9. Katja maakt altijd simpele en super leuke dingetjes. Deze ketting gemaakt uit bordverf is een prachtig cadeau!


10. Dit bewaar ik graag als laatste. Omdat het gewoon het leukste uit de lijst is, en anders al de rest irrelevant lijkt :) Een veel te schattige animatie! Wat zijn uiltjes toch cute!!! Hier kan ik uren naar blijven kijken. Bron.

~~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Voel je vrij een berichtje achter te laten!