dinsdag 13 maart 2012

Over een openingsdans en zwierige jurkjes


Een week terug ging ik naar een Galabal. Een echt. Zo een met een sjiek diner, lekker veel champagne, een openingsdans en een groot feest. De mannen strak in 't pak en de vrouwen in 't lang en schoon. En ge raadt het al. Die openingsdans, die moest ik doen. Het leek wel mijn trouw. "Waarom?", zie ik jullie al denken. Het zit namelijk zo: le boyfriend en ik zitten allebei in een studentenclub. Hij in de mannenclub, ik in de vrouwelijke variant ervan. Eigenlijk ben ik bij de vrouwkes terecht gekomen door hem. En toevallig is le boyfriend toch niet de voorzitter van zijn club zeker. De groten baas van 't jaar, zeg maar. En die moet alles leiden. We zaten aan 't hoofd van de tafel en deden een openingsdans.


Maar eigenlijk wil ik het over mijn kleed hebben, want ik vind het zo schoon. Een jaar terug liet ik mijn kleed maken bij de lieve Linde Van Aerde van Plastique Magique. Ik heb ze leren kennen op de invasie in Leuven en ben meteen verliefd geworden op dat kleed. Ik moest en zou het hebben. Zo gezegd, zo gedaan. Al snel was ik in het bezit van mijn droomkleed. Zo'n typisch Grease kleed met een schone petticoat eronder. Totally retro!

Een beetje onwennig was het, in de spotlights staan. Maar wat het vooral was: een onvergetelijke avond!

~~

2 opmerkingen:

  1. Wauw dat ziet er chique uit! En zo'n mooi kleedje, ik zou best meer details er van willen zien :) Je zult vast een van de mooiste zijn geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amaaai zalig bangelijk kleed Jessi!

    BeantwoordenVerwijderen

Voel je vrij een berichtje achter te laten!