zondag 29 april 2012

Liefde voor...




1. Elizabeth van Delightfully Tacky die gedurende 3 maanden op roadtrip ging met haar hondje Little Bit en haar mobilhome Brave. Volg haar verhaal hier. Ik droom ervan dit ook ooit te doen!


2. Dit schattige vogeltje dat verbaasd naar z'n spiegelbeeld staart. Om van te smelten! (bron onbekend)


3. Mme Zsazsa's welbekende boek: allemaal rokjes.


4. Dit maagdelijk witte kleedje van de asos. Mijn droomkleedje. Helaas wel wat aan de dure kant. (90€!)


5. Een outdoor movie party. Ziet het er niet gezellig uit? Een must do voor in de zomer! Helaas krijg ik mijn vriendinnen niet helemaal naar la Wallonie om dit te doen. Gevonden via Marlous, bron.


6. Het meest interactieve Youtube filmpje ooit! Tippexperience 2. Een geweldige campagne. Ik was me er zo mee aan het amuseren dat ik bijna te laat was voor mijn afspraak. Foei!

~♥~

4 opmerkingen:

  1. aw, die vogel <3 en wat een leuk jurkje inderdaad! mijn internet hier kan dat filmpje helaas niet aan :( maar ik schrijf 'm op voor als ik weer thuis ben. net als het feit dat ik dan maar eens dat hele Brave-archief door moet spitten. wát een toffe reis! en wat ontzettend gaaf dat ze nu gewoon vast in dat busje woont. het ziet er zo leuk uit ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De movie party ziet er heel mooi en gezellig uit. Ik zou ook wel willen gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh ik wil ook een outdoor moviefeest. Eerst nog even een outdoor regelen....

    BeantwoordenVerwijderen

Voel je vrij een berichtje achter te laten!