vrijdag 27 april 2012

Walking the streets of London: part 2


Je zag deze foto al verschijnen in mijn vorige post over Londen. Tijdens een wandeling in Green Park maakten Sarah en ik al snel een vriendje. We zijn nootjes gaan kopen en verwenden Mr. Squirrel erop los. Geduldig was hij in ieder geval niet. Die paar nootjes in onze handen vond onze vriend niet genoeg en ongegeneerd snuffelde hij in ons zakje. De pikkedief! Hij was zo ongelofelijk schattig dat ik de vele foto's wel met jullie moet delen!





De nootjes die Mr. Squirrel te groot vond, begroef die simpelweg onder de grond. Enorm fascinerend om te zien! Ik maakte er een klein, en nutteloos, filmpje van. De muziek past helemaal niet bij het saaie filmpje, maar ik vond het gewoon grappig.


Is hij niet geweldig schattig?

What's next? Het Shoppingparadijs!

~♥~ 

4 opmerkingen:

  1. ooooo wat ontzettend schattig <3
    wat kon je dichtbij komen ook! zo tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En zo'n mooie foto's die je ervan hebt kunnen maken! Zo leuk dat hij zooo dicht kwam!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, wat super schattig! Tof dat ie ook zo dichtbij kwam!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh wat lief (ondanks zijn nogal opdringerige acties hihi)! Geweldige foto's! Nog bedankt voor je lieve reactie op ons berichtje :)
    Kus!

    BeantwoordenVerwijderen

Voel je vrij een berichtje achter te laten!