woensdag 4 april 2012

Wegwerp

Vorige zomer kocht ik een onderwater wegwerpkodak. Ik gebruikte de camera tijdens mijn vakantie in la douce France en tijdens mijn weekje Centerparcs. Zo'n analoge foto's brengen een enorm gezellig sfeer met zich mee. Jammer genoeg zijn er veel foto's gesneuveld. Dat is het enige nadeel aan wegwerp. Je weet pas bij het ontwikkelen of de foto's zijn gelukt. Maar dat onzekere zorgt er dan ook weer voor dat je veel meer van de foto's geniet. Ik ben in ieder geval blij met de gelukte exemplaren.

La douce France:






Centerparcs:





Meer wegwerp voor mij!

~~

2 opmerkingen:

  1. Grappig zeg! Misschien ga ik er ook wel eentje aanschaffen. Sowieso ben ik van plan om weer eens aan de slag te gaan met analoog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooooh leuk! Heb nog nooit foto's gemaakt onder water, moet ik dringend eens proberen :) ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Voel je vrij een berichtje achter te laten!