woensdag 9 mei 2012

Consuminderen in april

Het is al mei. De maand april vloog zo onopvallend snel voorbij. Ondertussen ben ik braaf weggebleven van de winkels. Enkele keren kon ik de verleiding niet weerstaan en kuierde ik eventjes langs de schone kledij in de H&M en Zara. De goesting om te kopen kon ik gelukkig tegengaan. Ik had gewoon écht niets nodig. Willen hebben, dat weer wel. Maar het verbaast me hoe snel ik heb geleerd eerst na te denken en dan te kopen. Resultaat: ik kocht (nog) niks. Trotsheid. Gek genoeg had ik er ook geen behoefte aan. Ik heb zelfs leuke nieuwe outfits weten te creëren met verloren gegane kledij uit mijn eigenste kleerkast! 

Wel ben ik in het bezit geraakt van enkele nieuwe accessoires. 


Ik won de giveaway van vintagestore.nl. Mijn zus eigende zich al één broche toe, waardoor er nog maar twee van mij zijn.

Flink van mij hé? 

Kom zondagavond 18u zeker terug voor een leuk 'weggevertje' om mijn verjaardag te vieren.

~♥~

4 opmerkingen:

  1. Proficiat! Goed bezig :-)
    En alvast een gelukkige verjaardag he!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh schone brochkes! En ja, verbazend gemakkelijk, hier eigenlijk ook! Ben benieuwd naar uw weggevertje :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n mooie broches, ik ben zot van strikjes! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk!!
    Nathalie
    http://curls-and-bags.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Voel je vrij een berichtje achter te laten!