zaterdag 30 juni 2012

Ditjes + datjes


Ik leef nog. Of toch een beetje. Doordat ik geen examens had, besloot ik deze maand alvast aan mijn vakantiejob te beginnen. Lange dagen en vermoeide benen zorgden ervoor dat er van goesting om te bloggen niet veel in huis kwam. Waar ik dan weer wel goesting in had, was tijdens mijn vrije dagen met vrienden afspreken of luilekker in bed liggen met Friends. Knutselen deed ik tussendoor wel, maar de goesting om er een uitgebreid verslag over te schrijven, ontbrak. Geen nood. De werkmaand is bijna om en de goesting is onderweg! Nu zullen jullie het nog eventjes met bovenstaande foto's moeten doen. Le boyfriend heeft een fancy gsm gekocht wat er voor zorgt dat ik uitermate jaloers ben. En wat doe je dan als le boyfriend op bezoek komt? Instagram uittesten natuurlijk!

Gebaseerd op Bits + Pieces van Bluebird Vintage.

 ~~

2 opmerkingen:

Voel je vrij een berichtje achter te laten!