zondag 22 juli 2012

Liefde voor...



Ik ga deze zomer jammer genoeg niet op vakantie, dus droom ik er maar over.


1. Een stevige wandeling door de bergen. Een paar jaar geleden maakte ik een bergwandeling door een nationaal park in Polen. Te prachtig voor woorden. Ik zou er alles voor geven dat nog eens mee te maken. Mijn wandelschoenen staan alvast klaar!


2. Een citytrip naar Lissabon lijkt me zo heerlijk.


3. Naar Disneyland Parijs. Ik ging er heel lang geleden eens een dagje naartoe met school. Maar veel weet ik er niet meer van. Ik wil het enorm graag herbeleven!


4. Op overdreven luxe vakantie naar Bora Bora of Thailand. Een bungalow op het water, met uitzicht op de bergen en de zee. Hemels. En overpriced.


5. Op roadtrip doorheen Amerika met een fancy camper. Hoe origineel!

Alle afbeeldingen via Pinterest.

Waar breng jij de zomer door?

Volg mij via: Facebook, Pinterest & Twitter.

~♥~

6 opmerkingen:

  1. Hier ook een thuisblijfvakantie, zoals al een paar jaar. Ik ben geen reiziger. Een paar kleine uitstapjes volstaan om mij gelukkig te maken :-) Allez, voorlopig nog...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. mijn vakantie breng ik ook voornamelijk thuis door, trouwens, al ga ik nu echt bijna bijna een paar dagen naar Praag!

      Verwijderen
  3. Haha volgens mij steek ik iedereen aan met mijn enthousiasme voor Lissabon ;)
    Die camper is supervet trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die camper wil ik ook wel !
    Voor mij dit jaar ook geen vakantie wegens verhuizing, wat ook geld kost !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh heerlijk, wat een prachtige plekken! Ga helaas voorlopig ook niet op vakantie, maar zou zó graag willen!

    BeantwoordenVerwijderen

Voel je vrij een berichtje achter te laten!