vrijdag 9 november 2012

Kriebelende knutselvingers!


Heb je nooit dat gevoel dat je gewoon creatief bezig MOET zijn? Wel, daar heb ik de laatste tijd enorm veel last van. Door mijn drukke school/werkschema lukt het me amper om naar huis te gaan in la Wallonie. Daar waar al mijn knutselmateriaal en naaimachine staan. Mijn kot in Leuven is veel te klein om zoveel 'rommel' te herbergen, waardoor ik (bijna) nooit creatief kan zijn. Het beperkt zich tot schrijven of breien. En wat mis ik thuis én mijn naaimachine én mijn knutselgerief. Mijn vrije tijd wil ik dolgraag vullen met rustige bezigheden, zoals een rokje naaien dat ik al maanden van plan ben of die ene tote bag proberen te maken. Mijn plannen om zo'n dingen te doen, schuiven steeds meer op en daar word ik toch wel een beetje verdrietig van. Ik wil creatief zijn! En wel nu! In tussentijd pin ik er lustig op los. Mijn lijstje met dingen die ik in de toekomst wil maken stapelt zich op. Laat ons nu hopen dat die toekomst niet te ver ligt...

~♥~

2 opmerkingen:

  1. Ah, gy zit op kot in Leuven ? Ik woon in Leuven :D grappig om daar achter te komen. Wat dat creatief bezig zijn betreft: ik zit daar de laatste tijd ook mee. Alleen stel ik alles altijd maar uit en geen idee waarom... uitstelgedrag is nooit goed ! Maar hoe geraak je daar vanaf ? :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, zo herkenbaar. Wij zijn bezig met verbouwingen/verhuis en het enige waar ik momenteel in het weekend tijd voor heb, is muren schilderen (maar niet echt op creatieve wijze). Het kriebelt om leuke dingen te beginnen doen eens we daar wonen!

    BeantwoordenVerwijderen

Voel je vrij een berichtje achter te laten!