zondag 9 december 2012

Liefde voor...


Nog welgeteld twee weken. Dan is mijn drukke semester voorbij en kan ik eindelijk tijd maken voor leuke dingen! Ik kan niet wachten tot die tijd aanbreekt! En dan nu tijd voor nog wat meer winterse inspiratie.



1. Oana Befort's desktop of the month. Haar blog en creaties stralen echt rust uit.


2. Een leuke advent kalender vol kleine cadeautjes, gemaakt door Katie voor A Beautiful Mess.


3. Originele inpakideetjes. (bron)



4. Kerstige uilenstempel gemaakt door Katja.


5. Het Flow Winterboek, dat in België blijkbaar niet meer zo makkelijk te vinden is.

Je kan nog steeds voor mij stemmen en kans maken op een reis naar Berlijn!

~♥~

5 opmerkingen:

  1. Zalige uilenstempel! En zo'n leuke desktopkalender, die ga ik gebruiken! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 'k Heb die desktop ook, haar illustraties zijn altijd zo mooi! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb mijn Flow Winterboek gewoon gekocht in een Standaard Boekhandel (voor wie nog zou zoeken :)). Heerlijk boek is dat!

    BeantwoordenVerwijderen

Voel je vrij een berichtje achter te laten!