woensdag 16 januari 2013

Ditjes + datjes: Winter Wonderland

Koning Winter is eindelijk in het land en ik kan niet blijer zijn! Zodra ik in mijn hometown in la Wallonie toekwam, dwarrelde de sneeuw naar beneden. Dat vroeg om een sneeuwwandeling! En de hond ging maar al te graag mee. Het blijft me verbazen hoe mooi een landschap wordt door een laagje sneeuw en winterse vorst. De zon die zorgt voor glinsterende sneeuw, ijspegeltjes aan de planten, krakende sneeuw, een rode neus, frisse lucht inademen met je ogen toe, het getjilp van een verdwaald vogeltje, ... Wat kan de winter heerlijk zijn!

Vergeet zeker niet mee te doen aan mijn weggevertje!

~♥~

2 opmerkingen:

  1. Fijn dat je je foto's deelt! Ik heb er zelf nog niet van kunnen genieten, bah, werken!
    Dus duimen maar dat er tegen het weekend nog wat sneeuw ligt, zodat ik nog eens kan gaan wandelen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi winterwonderland zeg... Dat is de enige reden waarom ik het jammer vind dat er hier geen sneeuw is gevallen om er mooie plaatjes van te schieten.

    BeantwoordenVerwijderen

Voel je vrij een berichtje achter te laten!