donderdag 3 januari 2013

Ditjes + datjes


Met 4 familiale aangelegenheden en 2 verjaardagen (waaronder die van le boyfriend) was de voorbije week zeker niet saai. Ik maakte mij mooi, at mijn maagje meermaals overvol, kreeg heel veel cadeautjes, inclusief een hoop zelfgemaakte, genoot en vergat een beetje te studeren. Mede dankzij mijn nieuwe speeltje, maar daarover later meer. 

Kerst bij mijn zus is gelijk aan leuke tafelversieringen | Zelfgebreid winters setje gekregen van de zus, nu nog sneeuw | Fonkelende lichtjes in de kerstboom | Het Flow Winterboek cadeau gekregen! | Een beetje studeren | Nog een familiefeest | Persoonlijk zelfgemaakt cadeau van de oma | Opgetut voor Oudjaar | Naar kot wandelen na een lange werkdag op Nieuwjaarsdag. De Leuvense kerstlichtjes maakten mijn wandeling aangenamer.

~♥~

4 opmerkingen:

  1. Dat Flow Winterboek heb ik dus nergens meer kunnen vinden he, boehoe :'( & ouh, die Leuvense lichtjes zien er echt gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeuj, leuke ditjes + datjes! :-) En applaus voor je zus, zo'n mooi setje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Prachtig setje dat je hebt gehad van je zus. En ik heb 't Flow Winterboek ook gekregen en ik ben er nog steeds heel blij mee :). Al veel kaartjes gestuurd?

    BeantwoordenVerwijderen

Voel je vrij een berichtje achter te laten!