maandag 7 januari 2013

Personal handmade presents


Naast mijn Secret Santa geschenkjes, had ik ook voor andere kerstcadeautjes het geweldige idee om mijn kriebelende knutselvingers aan het werk te zetten. Door de serieuze hoop schoolwerk moest ik het knutselen uitstellen tot het weekend voor Kerstmis. In welgeteld anderhalve dag heb ik al mijn cadeautjes in elkaar geflanst. Jawel, ook mijn Secret Santa pakketje. Ik heb nog nooit zo hard gewerkt voor Kerstmis. Al snel had ik spijt van mijn beslissing. 'Dit geraakt hier nooit af, hé!', is me wel duizend keer door het hoofd geschoten. Maar ik heb doorgezet. Ik moest en zou al die cadeautjes op tijd afkrijgen. Zo gezegd, zo gedaan. Vroeg opstaan, laat gaan slapen, mama die me naar de eettafel moest sleuren en af en toe een paniekaanvalleke. Ge kunt het u wel voorstellen. En daarna moesten er nog per sé ponponnekes gemaakt worden voor op de pakjes. Hoezo, ik maakte het mij moeilijk?

Bon, op naar de cadeautjes van eigen makelij, want daar gaat deze post over. Zeg nu zelf, handgemaakte cadeautjes zijn toch veel leuker om te geven?



Een oranje sjaal voor mezelf, een roze sjaal voor de schoonzus, een groene sjaal voor de mama en een flashy oranje sjaal voor Imke. De Veritas bollen waren serieus populair. Van de snorrentassen maakte ik er meteen 2. Eentje voor het vriendje van de schoonzus en eentje als Secret Santa, die uiteindelijk in handen van mijn nichtje kwam. Het doosje vol hartjesthee was een cadeautje voor mijn tante die, je raadt het nooit, graag thee drinkt.

Één ding is zeker, volgend jaar begin ik er écht op tijd aan.

~♥~

14 opmerkingen:

  1. ohhh zo leuk Jessi, vooral die sjaals zijn echt geweldig :) en 4 op één dag, HOE?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had direct dezelfde vraag als Marlou, amai jij hebt hard gewerkt en hebt echt een geweldig goed resultaat. Ik wil niet weten wat jij allemaal produceert als je een dag langer de tijd neemt haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n mooie dingen! Ik heb ook weer veel zelfgemaakt dit jaar :) Maar minder als vorig jaar, zo weinig tijd! Hoe komt dat toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jessi, ik vind de sjaals die ge gemaakt hebt echt geweldig! Knap gewerkt hoor, echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw, vier sjaals maken op één dag vind ik toch straf hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil die sjaals ook wel eens rond een hals zien! Welke steek is dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik snap nog altijd niet de uitleg, maar het zal wel aan mij liggen hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O die kleuren van de sjaals vind ik heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kreeg ik maar zulke prachtige zelfgemaakte cadeautjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die zelfgemaakte theezakjes (met verpakking en al) zijn echt té lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super tof die zelfgemaakte cadeautjes, misschien moet ik dat ook doen voor Kerstmis van dit jaar :D

    BeantwoordenVerwijderen

Voel je vrij een berichtje achter te laten!