zaterdag 16 februari 2013

Ditjes + datjes


Vertrek en afscheid | Boarding time! | Parbo bier. Extra koud. | Sfeerlichtjes aan mijn bed | Lekker fris bij Zin | Mooi zicht over Paramaribo vanuit de helikopter | Roosje gekregen voor Valentijn | Ons balkon | Niet zo lekkere cocktail

Het valt me op hoe de meeste studenten vreselijk snel hun plekje vinden in de stad. Ik daarentegen heb mijn tijd nodig. Al meteen gaan feesten, op restaurant, heerlijke plekjes gaan ontdekken, ... Dat zit er niet in. Ik moet mijn weg zoeken, me op mijn gemak stellen en vooral op de tast gaan. Om te gaan feesten heb ik nog tijd zat, denk ik dan. Ik maak het hier gezellig op mijn manier en vooral op mijn tempo. Foto's zullen nog wel komen, zodra ik mijn plekje hier heb gevonden.

~♥~

2 opmerkingen:

  1. hé maar dat mag toch ook! vooral doen hoe het allemaal goed voor JOU voelt, het is een hele ommedraai natuurlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen

Voel je vrij een berichtje achter te laten!