dinsdag 4 juni 2013

Bergendal


Tijdens het paasweekend (is dit al zo lang geleden?!) hadden we, als in ik, Anike, Steffi, Henning en de Surinamers allemaal vier volledige dagen vrij. Helaas waren we te laat met het maken van plannen, waardoor zo goed als alle leuke plekjes reeds volzet waren. Daarom besloten we er een relax weekendje van te maken. Mogelijk ons laatste weekendje rust, aangezien het einde in zicht was en we de jungle in wilden trekken.

Zo gezegd, zo gedaan. Op vrijdag gingen we lekker niksen aan het zwembad van hotel Marriott. Badend in luxe genoten we van de dag en had ik verbrande billen tot gevolg. Op zaterdag besloten we naar bergendal te trekken. Een plek aan het water waar je volop kan genieten van avontuur. Van kajak tot kabelbaan. Van activiteiten kwam er niet veel in huis. De luiheid nam het van ons over en voor mijn verbrande billen was de zon scheen de zon toch iets te hard. Luieren in de hangmat, zwemmen tussen de piranha's, borgoe drinken, gezelschapsspelletjes spelen en mijn boek uitlezen. Meer had ik dat weekend niet nodig.

bergendal5

~♥~

1 opmerking:

Voel je vrij een berichtje achter te laten!