zondag 15 december 2013

Winter Wonderland

Ik ben vreselijk stil, ik beken! Maar de blok is op komst, wat wilt zeggen dat ik veel in te vullen pauzes heb! En ik ga weer wat creatiever zijn nu de feestdagen voor de deur staan. Geen nood, ik heb genoeg om over te bloggen, het moet gewoon nog verteld geraken!

Maar nu nog eventjes reclame van mezelf!

Weet je niet wat doen op deze winterse zondag? Kom gewoon naar Winter Wonderland Leuven! Het marktje dat ik samen met mijn zus organiseer.



Winter Wonderland is ...

... een 20-tal standhouders met handgemaakte spullen
... verschillende kinderworkshops
... een mini ruilbeurs: neem spullen die je niet meer nodig hebt mee en ruil ze voor ander leuks. Boeken, servies, kledij, prullerij, alles is welkom!
... knusse livingroom, mobiele bar met warme dranken, gebakjes, soepbar, vuurkorven op het binnenplein, ...
... randanimatie met o.a. een VUURSPUWER van 17u tot 20u!
... Niet één, maar wel twee goedgevulde goodiebags te winnen!

Kom gewoon gezellig meegenieten! 

Waar?

 Jeugdcentrum Vleugel F
Brusselsestraat 61a, 3000 Leuven

Van 13u tot en met 20u!

~♥~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Voel je vrij een berichtje achter te laten!