vrijdag 17 januari 2014

Ditjes + datjes


Al twee weken in het nieuwe jaar en nog niets van mij laten horen. Daar gaat mijn poging tot regelmatiger bloggen! De examens vragen meer dan tijd dan ik had durven denken. Heb ik dat weer eventjes onderschat. Ik probeer me een weg te banen door de examens en mijn hopen stress. Maar geen nood. Ik heb tussendoor alvast wat foto's getrokken van mijn kerstige zelfmaaksels, dus blogposts zullen er snel volgen!

En dan nu een blik doorheen mijn eerste semester in vogelvlucht:


In september deed ik mee aan The Color Run in Brussel. Een gezellige en kleurrijke dag! Net daarvoor bezocht ik een vriendin die in Marokko werkte. Wat mis ik haar! Een week later was het tijd om aan mijn schakeljaar te beginnen. En wie kwam ik daar tegen, ex-journalistiek collega's!


Dan was het tijd voor de GROTE stap: het samenwonen met le boyfriend. Kijk naar die vloer! Ik ben er helemaal verliefd op! Tussen mijn drukke studeer/feest/werkleven maakte ik toch eventjes tijd om te knutselen. Hierover snel meer! 


Zoals ik al eerder vermeldde, heb ik samen met mijn zus een marktje georganiseerd. Ik heb het werk onderschat, maar het was een unieke ervaring! Op de dag zelf werden we gekleed door HIPPO!Royale. Ik voelde me een echte sneeuwprinses! Ik heb het (valse!) pelsje erna ook gehouden, het was te zacht om terug te geven! Er was ook een mobiele koffiebar aanwezig die heerlijke koffie verkocht!

Ik maakt samen met mijn studentenclub ook een pin-up kalender. Mijn appartement werd omgetoverd tot een geïmproviseerde fotostudio en ik was de fotografe van dienst. Het was een hele ervaring, maar ik ben blij met het resultaat!


Een paper schrijven? Neen hoor, 'schrijf maar meteen een boek', zei de docent. En zo geschiedde. Ik kan vanaf nu zeggen dat ik mijn eerste boek heb geschreven! Weliswaar eentje dat nooit zal worden uitgegeven, maar het blijft toch nog steeds een boek! 


En toen werd het tijd voor onze allereerste kerstboom samen! Inclusief uiltjes, natuurlijk. Tijdens de feestdagen maakte ik toch nog eventjes tijd om zelfgemaakte cadeautjes te maken (ook hierover snel meer). Zelfs le boyfriend hielp mij een handje! Kerstkaartjes schrijven kon ook niet ontbreken. En ik kreeg, na drie jaar zeuren, eindelijk mijn Fujifilm Instax Mini camera! Mijn beste kerstcadeau van het jaar.

 

Ik ging in glinsterjurkje het nieuwe jaar in samen met een hoop vrienden... En ging de dag erna lekker uitwaaien bij de oma aan zee.


En zo ziet mijn leven er de rest van de maand uit. Studeren studeren studeren.

Ik wil alle studerende studentjes nog heel veel succes wensen!

~♥~

5 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien! Ik wil ook heel graag een keertje meedoen aan een colour run :)

    PS: doe je al mee aan mijn winactie? :)
    http://michelleslillavarld.blogspot.nl/2014/01/winactie-jewelryznl.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's en een superfijn overzichtje! Zalige vloer inderdaad! En ah dat jurkje, ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ik herken één van die stofjes daar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh samenwonen, wat fijn! Ik kijk al uit naar een interieurpostje ;) En ik ben jaloers dat je naar Marokko bent geweest, ik wil zo graag nog eens terug!

    BeantwoordenVerwijderen

Voel je vrij een berichtje achter te laten!