zaterdag 11 december 2010

Teatime en andere gezelligheden

Toen een klasgenote haar prachtige agenda bovenhaalde was het liefde op het eerste gezicht. Veel kleurtjes, maar toch niet overdreven, retro, vogeltjes, een prachtding. Ik moest er het fijne van weten. Al snel zat ik op het internet rond te surfen op zoek naar Pip, want zo heette de agenda. Het duurde niet veel langer of ik zat op de webshop van Pipstudio. Mijn mond viel open, mijn hartje bonsde snel.Bedden uit mijn dromen, vogeltjes tegen de muur, schoolspulletjes, een hemels mooi servies... Alles was prachtig! Helaas kan mijn portefeuille momenteel niet volgen met al mijn uitgaven voor de komende kerstperiode, dus zal het bij kwijlen en dromen blijven. Alvast enkele van mijn favorietjes. Zie dit als mijn wishlist - hint, hint.







Ik ben vooral verliefd op het prachtige servies! 
Teatime bij Jessi als ik over deze schatjes beschik.

 
 

- ♥ -

1 opmerking:

  1. Echt jammer dat Pip Studio zo duur is, anders had ik al lang de helft gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen

Voel je vrij een berichtje achter te laten!