maandag 24 juni 2013

Ditjes + datjes


De laatste weken ben ik druk bezig geweest met werken werken en nog eens werken. Zo heb ik afgelopen week maar liefst 43 uur gewerkt. Vrije dagen gebruik ik dan om bij te komen en mijn vermoeide voetjes te laten rusten. Toch krijg ik af en toe de gelegenheid om wat leuks mee te maken. Zoals genieten van de zon, die af en toe kwam piepen. Tijdens de warmste dagen zat ik helaas binnen, te werken. Over twee weken ben ik klaar en kan mijn vakantie, alsook het genieten, beginnen!



1. Ik ben nog steeds trots op mijn bruine beentjes. Dank u, Surinaamse zon, om mij van mijn melkflessen te ontdoen! 
2. Toen ik na een lange werkweek mijn loon in ontvangst nam, besloot ik dat ik wel wat leuks verdiende. Ik trok de stad in en kwam thuis met een hoopje spullen. Binnenkort maak ik weer werk van een nieuw consuminderplan.
3. Ik knutselde snel een paar brochekes in elkaar.
4. Lekkere bionade!
5. Heerlijke fietstocht door het Hageland.
6. Genieten van de zonsondergang op een terrasje.
7. Naast Suriname, mijn tweede hoogtepunt van het jaar: een award verdienen voor beste eindwerk televisie van 2013. Ik durf zeggen dat ik er trots op ben!

~♥~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Voel je vrij een berichtje achter te laten!